Thursday, June 6, 2013





today is 06.06.2013 ... esok 07.06.2013 so genap 9bulan kami mengenali. pertama kali pandang wajahnya nothing,, just terdetik di hati "sape dia ni? comey gop"

ahahahha... malam tu follow stella pg jumpa tunang dia, then terjumpa mamat ni sekali.
banyak ckp masa tu, mcm2 dia tanye aku rasanya kalo x silap pasal kerja.
tapi masa tu hati tengah resah gelisah, sedih kan so xda la nak respon lebih2
banyak diam dan main handphone jea. sampailah handphone tu abis baterinya.

tapi xsangka sama sekali, lelaki ini yang aku sayang sekarang. cinta dia begitu mendamaikan hati
cinta dia buat aku rasa tenang dan sangat bersyukur rasa damai ini.
khairul anuar, awak mungkin bukan yang pertama, tapi saya mahu awak lah yang terakhir buat saya.

saya sayangkan awak sangat-sangat.
seumur hidup saya.

No comments:

Post a Comment