Sunday, June 16, 2013

~ SUSUK DARA A.K.A JAMU ~


Assallamualaikum

Hari ni, saya nak perkenalkan SUSUK DARA. Mungkin ada yang dah tahu. Mungkin ada yang dah menggunakannya, dan mungkin juga ada yang tak tahu kan?

BARANG PERTAMA YANG INGIN SAYA KENALKAN PADA HARI INI IALAH 

MISS V MEDICATED FEMININE WASH


Asas utama dalam penjagaan kebersihan untuk kaum wanita. 

RM 48.00 sebotol

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa lah mahal sangat dan dekat kedai feminine wash yang lain kita boleh dapatkan dengan harga RM 10 ja. 

Untuk pengetahuan semua, jom kita lawat dan lihat apa sebenarnya fungsi Miss V Feminine wash ini....

1. Ia adalah sejenis CECAIR BEUBAT yang mana mampu merawat keputihan dan kegatalan pada Miss-V wanita.

2. Kerana ia sangat PEKAT. Just gunakan sedikit sahaja FW untuk mendapatkan kesan yang tidak anda sangka-sangka

3. Ia berbau WANGI kerana ia dirumus dari bahan-bahan herba terpilih

4. Rasa NYAMAN dan SEJUK ketika memakainya. 

5. Kerana ia bertindak sebagai PENCEGAH dimana ia membasmi bakteria jahat dan FUNGUS.

Untuk keterangan yang lebih lanjut, boleh PM saya di FB saya https://www.facebook.com//akma2588 atau call / msj / wechat / whatsapp / line saya di nombor 
012 9727258



No comments:

Post a Comment