Thursday, May 30, 2013

~~~~~ t.i.r.e.d ~~~~~

FUH.............. PENAT !

mode : acem hareeemm 

seharian ni tubuh lesu, badan sakit-sakit. namun aku kuatkan juga. walaupun terasa menepek kat opiss. tapi 1 opiss pandai ade jek aktiviti yang buat aku bergerak. starting dgn turun naik pegi makan, pegi angkat kotak, jual kotak... huhuhu... penat... pastu balik office jea layan movie "seram sejuk:" dengan boss, dengan ida. then ada orang blanja makan lagi. mkn lagi.

petang ni balik dari makan.. duduk kejap.. boss suro fax pasal pro dinasti. boleh plak ckp boss aku x buat payment lagi. xpe, bg ida setelkan. aku setelkan hoe seng yang bermuka kerek tu. silap besar dia, dah kerek pastu buat ayat xkena situasi. dan boss aku ape lagi bagi paku buah keras la. 

hari ni dah la penat hati, penat otak lagi. tapi xpe, kerja macam ni la kan? aku suka jea walaupun terpaksa meng-kerek kan diri. 2hari ni aku perasan baran aku makin menjadi-jadi

haih, rasanya aku tahu semua ni kenapa. Ya Allah ya Tuhanku, Kau peliharakanlah aku, hubungan ku dan keluarga ku.

No comments:

Post a Comment