Tuesday, June 11, 2013

~~~ ... MASALAH BAWAH LENGAN? ....~~~

MEMILIKI MASALAH KEHITAMAN DI BAWAH LENGAN 
SEPERTI INI?


ERK.. OKE DONT WORRY. sebagai wanita khususnya perlu dan sangat perlu dalam penjagaan tubuh badan. badan yang cantik bakal menjamin semangat dan keyakinan diri yang tinggi.

Banyak faktor yang terlibat tentang terjadi nya permasalahan seperti di atas. Kehitaman di bawah ketiak atau di mana-mana bahagian pelipat kadang-kadang mengundang resah di dalam hati. Lebih-lebih lagi pengantin baru. kan?

Ramai yang menyangka DEODORAN adalah punca utama.

FAKTA

~~ DEODORAN~~

* sebenarnya deodoran bukan punca utama ketiak menjadi gelap atau rona tidak sekata. Ia berlaku kerana anda sendiri gagal membersihkan saki baki deodoran itu ketika mandi. dan ia menyebabkan bahagian tersebut menjadi kehitaman.

~~ HORMON DAN GENETIK ~~

* Antara sebab kulit bawah lengan menjadi gelap adalah kerana bahagian kulit yang sensitif bertindak balas kepada MERKURI yang ada di dalam deodoran terbabit.

BERCUKUR DAN BERPAKAIAN KETAT

~~ Dua punca utama kenapa kulit di bawah lengan kita menjadi gelap dan bahagian pelipat kita kelihatan kehitaman. Bercukur yang terlalu kerap boleh menyebabkan pembiakan bakteria andai pisau cukur yang digunakan tidak di cuci dengan betul. Dan pergeseran yang berlaku terhadap tubuh apabila mengenakan seluar dan baju yang ketat juga adalah menjadi punca kehitaman di tubuh.

TAPI JANGAN RISAU, INSYAALLAH KITA TELAH MENEMUI PENYELESAIAN UNTUK PERMASALAHAN INI. SABUN ESSENCE BEUTY BAR atau SABUN PEMUTIH KETIAK a.k.a SABUN HURU HARA boleh membantu memulihkan pigmentasi kulit kepada yang lebih baik.


Hanya RM 105.00 untuk 1 kotak 
dan dalam satu kotak ada 3 ketul

insyaAllah bakal membantu anda dalam permasalahan di atas.

untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan saya di Facebook https://www.facebook.com/akma2588 atau msg / wechat / whatsapp / line di number 012 9727258

insyaAllah kami menyediakan service yang terbaik.

HAPPY SHOPPING.. HAPPY HEALTY..


No comments:

Post a Comment