Wednesday, May 29, 2013

SAHABAT

Berbicara tentang sahabat, pasti mengundang senyum dan tawa. setiap manusia punya sahabat atau paling koman pun kawan rapat kan? aku? aku lebih selesa bersahabat dgn semua orang. kerana itu adalah kehidupan islam. jangan memilih sahabat. kerana sahabat hanya manusia. dan setiap manusia ada kelemahan dan kelebihan masing-masing.

this kwn opis aku. merangkap geng begaduh. Boss ke staff ke sume same jea. indah hidup bersahabat ni. indah sangat. sebab aku dapat mengenali pelbagai perangai.


ni plak kawan-kawan lepak lepas opiss. sebetulnya aku mula join dorang ni masa follow kwn baik aku stella jumpa tunang dia. happening. itu ja yg aku describe tentang dorang ni.


ni si stella bersama encik gula hati beliau. banyak gamba sebenarnya tapi aku tak sempat save dalam computer, nampaknya terpaksa berbicara semula isu sahabat ni. 

orang kata, kawan gembira senang nak cari dan kawan menangis payah sangat nak cari. betolla kot kan?






No comments:

Post a Comment