Tuesday, May 28, 2013

Assallamualaikum...

Aku muncul setelah lama menghilang. Hadirkan diri untuk menyambung sebuah dairy mungkin. Hari ini Alhamdulillah, aku terasa lebih bagus dari semalam. lebih tenang berbanding dulu. Alhamdulillah..
This is me LAILATUL AKMA BINTI NORZI




I am 25 years old.. I'm single. not married yet. Namun dah punya kekasih hati. And this is my kekasih hati.

 His name is Khairul Anuar Bin Ahmad Kamal. Dan saya sangat-sangat menyayangi dia kerana dia ikhlas menyayangi saya. Terima kasih my kekasih hati atas cinta, kasih sayang dan perhatian yang awak berikan.

Bila saya read balik apa yang pernah saya tulis aroun Jan 2011 - Mac 2011 semuanya hanya kesedihan. Hanya luka dalam percintaan. Namun hari ini semuanya telah bertukar ganti. Saya lebih bahagia dan lebih mengerti apa itu kehidupan.

Family alhamdulillah bahagia dan adik-adik pula semakin membesar. Apa yang saya ada ini memberikan saya 1000x alasan untuk bersyukur. Alhamdulillah ya Allah.

No comments:

Post a Comment